Najczęściej zadawane pytania

Czy mogę zwrócić produkt używany, zakupiony w sklepie internetowym?

W przypadku towarów nabytych w sklepie internetowym, konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty jego odbioru. Sprzedawcy w takim przypadku przysługuje prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu, z tytułu zmniejszenia wartości rzeczy, będącej wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

W jaki sposób mogę zwrócić produkt zakupiony w sklepie internetowym?

Zwrotu zakupionego w sklepie internetowym produktu można dokonać poprzez jego odesłanie na poniższy adres, wraz z formularzem odstąpienia od umowy, którego wzór dostępny jest tutaj:


TERG S.A.
Magazyn zwrotów i reklamacji
ul. Jędrzejowska 43B
93-636 Łódź

W jakim terminie dostanę zwrot za produkt, zwrócony w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość?

Środki za zakupiony produkt zwracamy w terminie do 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, pod warunkiem potwierdzenia do tego czasu zwrotu towaru.

W jaki sposób mogę złożyć reklamację produktu zakupionego w sklepie internetowym?

Najszybszą i najwygodniejszą drogą realizacji reklamacji jest zgłoszenie nieprawidłowości bezpośrednio w profesjonalnym serwisie producenta. Działanie takie umożliwia też stałe monitorowanie postępów obsługiwanego zgłoszenia, dlatego rekomendujemy tę formę realizacji.

W celu uzyskania danych kontaktowych serwisu, zachęcamy do skorzystania z wyszukiwarki dostępnej pod adresem https://www.avans.pl/s,reklamacje.

Kolejna możliwa droga zgłoszenia reklamacji, to wypełnienie formularza reklamacji dostępnego na stronie:https://www.avans.pl/reklamacja/.

Czy mogę zgłosić reklamację nie posiadając dowodu zakupu (paragon, faktura)?

Kupujący ma możliwość zgłoszenia reklamacji do sprzedawcy, jeśli zagubił dowód zakupu. W takim przypadku transakcję można wykazać wskazując datę, nazwę zakupionego produktu np. na podstawie wyciągu z konta bankowego, jeśli dokonano zapłaty kartą płatniczą lub przelewem.

Czy do złożenia reklamacji konieczne jest posiadanie oryginalnego opakowania?

Do złożenia reklamacji nie jest wymagane oryginalne opakowanie. Zalecamy jednak korzystanie z oryginalnych opakowań w celu zapewnienia bezpiecznego transportu produktu.

W jaki sposób mogę sprawdzić status reklamacji?

Status reklamacji można sprawdzić logując się na swoim koncie Klienta na stronie: https://www.avans.pl/login.

Alternatywną metodą sprawdzenia statusu reklamacji jest kontakt telefoniczny z naszym sklepem. Status reklamacji złożonej bezpośrednio w serwisie producenta sprawdzisz, kontaktując się z serwisem.

Powrót

Zostań łowcą okazji
i zapisz się na nasz newsletter!